دلائل ضديت و انحراف صوفيان گنابادي با اصول انقلاب و آئين تشيع

ساخت وبلاگ
  

........................د*****دلائل  ضديت و انحراف  صوفيان گنابادي با اصول انقلاب و آئين تشيع******.............................


نفاق اين سالوسان رياکاربسيار واضح است که زير پرده عرفان در پي دکان سازي و جلب عوام الناس و فريب آنها هستند.



نتيجه تصويري براي عکس دراويش گنابادي


صداي شيعه : يکي از مهم ترين انتقاداتي که به فرقه صوفيه گناباديه و ديگر فرقه هاي نعمت اللهي وارد است، مسئله مداخله در مسائل سياسي مي باشد، حال آنکه شعار اين فرقه، جدايي دين از سياست و عدم مداخله در مسائل سياسي است.



سوال اين است : لم تقولون ما لا تفعلون . چرا بر خلاف شعارتان عمل مي کنيد....!؟
دخالت هاي شما در مسائل سياسي اجتماعي مشهود است، از جمله :


1. فعاليت هاي سياسي، در همين انتخابات اخير رياست جمهوري 1388 در ايران
2. بيانيه هاي متفاوت و زيادي که بر عليه نظام و يا به نفع فرقه خود صادر مي کنيد


3. توهين به مراجع


4. وارد کردن اتهامات به مسئولين نظام
5. راه انداختن قائله در کشور (از جمله قائله شهر مقدس قم)


6. هياهو هاي سياسي دروايش ماجراجو


7. حمايت از برخي رجال سياسي
8. شکايت به سازمان ملل و بياينه هاي مختلف در زمينه نقض حقوق بشر


9. راه اندازي وب سايت ها و وبلاگ ها به صورت گسترده براي تبليغ تصوف و تضعيف نظام
10. راه اندازي مراکز هنري آموزشي در استانها و شهرستانها براي فعاليت هاي فرقه


11. همايش هاي گوناگون درباره شخصيت هاي صوفيه در ايران براي تبليغ فرقه
و ....


بنابراين، نفاق اين سالوسان رياکار و دورو بسيار واضح است که زير پرده عرفان و معنويت در پي دکان سازي و جلب عوام الناس و فريب آنها هستند، از جمله فرقه صوفي گنابادي که بر خلاف اعتقاد و شعارشان عمل مي کنند.


همچنين صوفيه به اين سوالات هم پاسخ دهد ....


  (البته بايد گفت که طرح اين سوالات از باب استفهام توبيخي و انکاري است نه براي پاسخ گرفتن، چراکه صوفيه پاسخ روشني براي اين سوالات ندارند)
1. نظر خود را راجع به مراجع تقليد و آيات عظام صريحاً بيان نماييد. البته معلوم است که مرام و طريقت تصوف به علت تباين فاحشي که با تشيع دارد با مراجع تقليد و مسئله تقليد از مراجع عظام در زمان غيبت مخالفت دارند.


2. آيا شما معتقد به حلول، اتحاد و يا وحدت وجود باطل هستيد يا خير؟ نظر خود را اظهار نماييد. (منظور، وحدت وجود مصطلح تصوف است)
3. خرقه پوشيدن يعني چه و مدرک دقيق آن را از مباني اسلام بيان نماييد.؟
4. اگر ممکن است، سلسله ارشادي خود را با ذکر مذهب آنها براي ما روشن نماييد. البته روشن است که شما صوفيان نمي توانيد خود را شيعه معرفي نماييد چراکه سرسلسله هاي شما سني مذهب بوده اند.


5. درباره رواياتي که در مذمت صوفيه رسيده و در کتب حديثي، موجود است چه نظري داريد؟ البته هر توجيهي در اينباره از سوي شما مردود است چراکه قبلا به آنها پاسخ داده شده.
6. درباره حسن بصري و سفيان ثوري چه نظري داريد؟ آيا از مفاخر شما مي باشند يا خير؟ لطفا برخورد آن ها با امام علي و امام صادق _عليهما السلام_ را براي ما بنويسيد. (البته از روي انصاف و مستند)


7. آيا همه شما اعم از قطب و غيره، تا آخر عمرتان، به قوانين دين و شريعت عمل مي کنيد يا بعد از مدتي قوانين و رسوم شريعت از شما برداشته ميشود؟
8. آيا شما امامت را شخصي مي دانيد يا نوعي؟ يعني ولايت را فقط مخصوص دوازده امام معصوم مي دانيد يا خير؟ درباره ي امام زمان (عجل الله فرجه) چه مي گوييد.
9. به کسي که سرسپرده او هستيد چرا قطب مي گوييد مقام و موقعيت او و مدرک انتصاب او به قطبيت و ولايت را به طور واضح بنويسيد.


10. آيا مرشد ولي امر است يا خير، و مدرک اين که مريد بايد همانند ميّت در دست غسّال در اختيار مرشد قرار بگيرد، چيست؟ و مرشد از چه مقامي اجازه ارشاد گرفته.
11. آيا غير مسلمان ها در نظر شما پاک اند يا نجس، عقيده و مدرک خود را بيان نماييد. البته با اعتقاد شما به « صلح کل » بعيد مي دانيم همانند شيعيان و مسلمانان، کفار را نجس بدانيد.
12. مدرکِ رقصِ سماع خود را از متون و آموزه هاي ديني، بيان نماييد.


13. شما با چه مدرکي، افرادي همچون فيض کاشاني، ملا صدرا، مجلسي اول و .... را به خود منتسب مي نماييد؟ در حاليکه آن ها متصوفه را رد نموده و مطالبي در بطلان آن نوشته اند.
14. آيا همه فرق صوفيه بر حق و همه اقطاب، وليّ هستند يا يک فرقه بر حق است؛ و بقيه باطل؟ لطفا معين نماييد. (بعيد است جواب روشني داده شود)


15. چرامساجد را ترک کرده و به خانقاهي که موسس آن مسيحي است پناه برده ايد، خواهشمنديم شرافت خانقاه بر مسجد را بنويسيد.
16. راه شناسايي قطب حقيقي و بر حق بودن آن قطب از ميان اقطاب کدام است؟ لطفا روشن نماييد.


17. آيا قطب امام است يا نايب امام يا بالاتر از امام يا معاند با امام، در هر حال اقطاب قبلي چگونه بودند؟ توضيح دهيد.
18. آيا مي شود قطب را امتحان کرد يا از او دليل و استدلال خواست يا خير؟ چرا و چگونه؟


19. آيا صحيح است تمام عبادات و معاملات مريد با اجازه قطب باشد؟ چه مدرکي در آيات و روايات بر اين اعتقاد داريد؟
20. آيا مهدويت، در مرام شما نوعي است يا شخصي؟ و غايب بودن يا ظاهر بودن امام در مرام شما به چه معناست؟(بر اساس چه مدرکي، معتقد به امامت نوعي مي باشيد)
21. روي چه معياري، اقطاب، عنوان « شاه » را پسوند القاب خود قرار مي دهند؟


22. آيا قطب مفترض الطاعه و لازم الخدمة و لازم الحفظ است يا خير؟ براي چه و روي چه معيار؟
23. آيا خصائص پيامبر يا خصائص ائمه از جمله « عصمت » و « غيره »، به قطب هم اختصاص دارد يا خير؟


24. سند و مدرکِ « الشريعة اقوالي و الطريقة افعالي و الحقيقة حالي » و همچنين سند و مدرک رواياتي که راجع به عشق بيان مي کنيد کدام است؟ براي ما بنويسيد.
25. آيا مرام ها و سلاسل ديگر تصوف، مورد تاييد شماست يا نه؟ و اگر نيست، چه دليل و مدرکي بر حقانيت فرقه خود و باطل بودن ديگر فرقه هاي صوفيه داريد؟


26. آيا اين حرف درست است که تا زمانيکه کسي به قطبيّت نرسد، درهاي حقيقت به روي او باز نمي شود؟ لطفاً مدرک ارائه دهيد و آيا اين حرف صحيح است که همه اسرار، پشت پرده ي قطبيت است و پيش از آن چيزي نمودار نيست بلکه آني الحصول است؟ مدرک ارائه دهيد.


27. قطب با چه مجوزي، عشريه، فطر و نذر را از مريدان گرفته و باقي اموال را بر مريدان حلال مي نمايد. آيا او شارع است و از طرف خدا دستور گرفته است؟


28. روشن کنيد که در صوفيه مُشرِّع (تشريع کننده احکام) کيست؟ قطب؟ با چه مجوزي؟ شيخ مجاز؟ با چه مدرکي؟ .... مگر در اعتقاد شيعه غير از پيامبر اکرم _صلي الله عليه و آله_ و دوازده امامان معصوم _عليهم السلام_ کسي مي تواند مشرّع احکام باشد؟



 ع





نويسنده و محقق: کيوان گيتي نژاد(سردار تنهايي و حيدري امام مطلق سيد علي س)

ولايت مطلقه ناپب صالح حضر...
ما را در سایت ولايت مطلقه ناپب صالح حضر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : a40knf بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 13:13